Guida per a scelta di mobili di giardinu in metallo

2121

In a casa cuntempuranea, soprattuttuduranteu periodu epidemicu, a vita fora in u so giardinu hè diventata una parte impurtante di a vita.In più di gode di u sole, l'aria fresca è i fiori in u giardinu,certiMobili esterni preferiti, cum'è tavulinu è sedie di ferru,gazebo di metallu, arbrebancu, altalena obancu, hè diventatu un ornamentu impurtante di a vita esterna in u giardinu.

Per a compra è u mantenimentu di mobili di giardinu, i seguenti opinioni sò solu per riferimentu.Spergu ch'elli ponuaiutà vi à godea vostra vita culurita fora.

Quale Mobili di Giardinu in Metallu cumprà?

Perfetta per patii è terrazze è eleganti nantu à un prato, u mobili di giardinu di metallo hè una scelta fabulosa

U mobili di giardinu in metallo hè una grande opzione per ogni giardinu perchè parerà bè per parechji anni à vene, è hè faciule di cura.Ci hè ancu un stile è un metallu chì hè ideale per ogni situazione.

Tipi di mobili di giardinu in metallo

Diversi metalli sò usati per fà mobili di giardinu, è ognunu hà qualità distinti.

Alluminiuhè spessu usatu in disinni di mobili perchè hè forte è durable,hè ligeru è ùn hè micca faciule d'arrugginisce.Ma uu prezzu hè relativamente caru, è a dissipazione di u calore hè poviru in l'estiu caldu.

Mobili in ferru battutuhè pesu,hin ogni modu, ùn hè micca a megliu scelta s'ellu ci vole à spustà, o si affruntà in u prato.Si pò arrugginiri, perchè s'è vo sceglite, assicuratevi chì hè stata datu un trattamentu anti-rugginu, cum'è u revestimentu in polvere.Per allargà a so vita, hè preferibile almacenà in un capannone, garage o sottu coperta durante l'invernu.

Mobili in acciaiocade trà l'aluminiu è u ferru forgiatu in termini di pesu.Cum'è u ferru forgiatu, pò arrugginisce cusì hè spessu datu una electroforesi è un revestimentu in polvere per aiutà à prutege.

Se u revestimentu hè chjappatu, avarà da esse toccu à u tempu, perchè u metale nudu hè coperto una volta.L'acciaio hè spessu posizionatu abbastanza à pocu prezzu in u mercatu per via di a so propensione à a ruggine, ma una volta chì hè prutettu è mantinutu bè, pò durà parechji anni.

Sceglite u stile è a taglia ghjustu

Quandu sceglite, truverete chì u mobili di giardinu in metallo vene in una scelta di metallu solu o metale più altri materiali, chì creanu un cuntrastu attraente.

Metallu soluMobili di giardinu ponu vede muderni cù linee eleganti, o avè dettagli ornati.Se tenete un giardinu in stile cottage, i disinni intricati di ferru forgiatu ponu esse un grande cumplementu, mentre chì i pezzi più cuntempurani sò adattati à a maiò parte di i tipi di giardinu.Tenite in mente a pusizione di i vostri mobili è, se u vostru giardinu hè sottumessu à venti forti, sceglite i tipi più pesanti di metalli.

Metallu più altri materialicrea disinni chic è sofisticati è sfrutta a maiò parte di e qualità di i dui elementi utilizati in a so custruzzione.Cercate cumminazzioni cum'è cornici di ferru forti è ligeri per sedie è teak solidu, o cornici di ferru cù corde in PVC o nylon, ecc.

Cura di i Mobili di Giardinu di Metallu

Aduprate sti cunsiglii per mantene i vostri mobili di giardinu in metallo chì parenu megliu.

1. Pulite i mobili di metallo cù acqua calda è detergente suave, è secca dopu cù un pannu suave è senza pelucchi.Seguite ogni struzzione di pulizia specifica da u vostru fornitore, però.

2. Una volta chì avete finitu d'utilizà mobili di giardinu di metallo per a staghjoni, portanu sottu coperta, o copre in pusizioni.

3. Toccate qualsiasi chips in u revestimentu di a superficia cù un kit di pittura di vittura in u culore adattatu.

Per ispirazioni per i vostri spazii di vita è pranzi esterni, verificate u nostru situ web è truvate i vostri mobili preferiti è altri ornamenti.


Tempu di post: 31-dic-2021