Zona di decoru à u 51u Ciff 18-21 di marzu di u 2023

U 17 di marzu di u 2023, dopu un ghjornu interu occupatu in u nostru stand H3A10 à u 51st CIFF Guangzhou, avemu mostratu tutti i campioni in ordine infine.

infine

A visualizazione in a cabina hè veramente stupente, u logu di u FLYING Dragon davanti à u lintel hè cusì prominente è attraente.Nantu à u muru esterno, ci sò tramindui muderni è realistichi di decoru di placche di muru, è arti di muru anticu, pali di giardinu è cusì.

infine 2

Dentru a cabina, ci sò mobili esterni puliti è armonichi, cumpresi mobili di patio muderni è di moda, è ancu i mobili di giardinu rurale, cù un design lineale simplice è un disignu di mudeli exquisite;Stile classicu, stile goticu, stile mudernu è stile rurale, sò tutti riuniti in a cabina, armoniu è pienu di sentimentu esteticu.

infine 3

Esponemu tavulinu è sedia all'aperto, sedia a dondolo, sedia da salotto, sedia per amanti, panca da giardino in metallo, tavolino laterale, caminetto, tavolino in mosaico di ceramica e tipi di decorazione murale.

infine 4

In più di i mobili esterni chì ghjucanu u rolu di primura in u stand, mostremu ancu decorazioni esterne, cumpresi mulini à ventu, vasi di fiori, stand di piante, pali di giardinu, trellis, archi di giardinu, mangiatori per uccelli è bagnu d'uccelli, pilastru di giardinu cù lanterne. , è certi articuli domestici interni cum'è cesta di metallo cù ganciu di banana, servitore di buffet, cesti multistrati, è tavulinu di serviziu à 2 livelli, etc.

infine 5

In u nostru stand H3A10 à a 51st China International Furniture Fair, offremu veramente una sperienza di shopping one-stop à i cumpratori prufessiunali.Esposizione da u 18 à u 21 di marzu di u 2023, aspittemu di vedevi à u nostru stand è di discussione di a cooperazione cummerciale win-win per longu andà.


Tempu di post: 18-mar-2023