5 Cunsiglii per mantene i Mobili Metalli

Metal Furniture hè l'scelta naturali di a casa per via di a so affidabilità è a durabilità, ma cum'è a maiò parte di e cose boni, i mobili metallici anu da esse mantinuti per ghjunghje à a so qualità di longa durata.

Eccu alcuni cunsiglii rapidi nantu à cumu si pò mantene i vostri mobili di metallo per un impattu longu.

Indipendentemente da induve è quale parte di a casa induve i vostri mobili di metallo sò presentati.Metal Furniture hè cunnisciutu per a so funziunalità multipurpose.A cura è u mantenimentu per u listessu hè u listessu è basicu.

1. Pulizia regulare è pianificata

Hè megliu avè una rutina programata per a pulizia di i vostri mobili di metallo.Questa pulizia pò esse pianificata cù a vostra rutina di pulizia mensuale, rutina bi-trimestriale, secondu u casu.Hè impurtante chì i mobili di metallo sò lavati dolcemente cù una spugna è un sapone suave, (micca abrasivi) almenu duie volte à l'annu.Questu mantene u so luminosu frescu è a mantene pulita.

2. Impedisce è caccià Rust

U più grande periculu soffrenu da i mobili di metallo hè forse a ruggine, postu chì u metale ùn hè quasi mai infestatu da pesti.Ogni fabbricante di casa deve esse attentu constantemente à a ruggine.A ruggine pò esse prevenuta fretendu a cera di pasta nantu à a superficia di u mobili.A ruggine pò ancu esse cuntrullata cù una spazzola di filu nantu à a superficia di ruggine o scrubbing cù carta di sabbia è sabbia.Rust quandu ùn hè micca cuntrullatu, si sparghje rapidamente è incapacitate u mobili cù u tempu.

3. Re-pitte cù Clear Metal Vanish

Quandu sguassate a ruggine hà lasciatu i mobili cù graffii o quandu i metalli anu persu u so splendore o culore.Allora, hè u megliu tempu per ripintà cù un svanitu di metallu chjaru, dà à u mobili un novu aspettu è brillanu.

4. Coperta mobili quandu ùn in usu

Metal Furniture sò stati cunnisciuti per cascà in disrepair quandu lasciate à l'elementi è micca in usu.Dunque, hè megliu copre per salvaguardà quandu ùn hè micca in usu.Tarps ponu esse aduprati facilmente per vede a so prutezzione in tali circustanze.

5. Schedule per Inspection regulare

E cose si depreciate quandu lasciate à u so propiu dispositivu.Una cultura di mantenimentu deve esse prezzu sopra à tuttu, micca solu perchè u mantenimentu diventa praticu quandu una cuscenza dà à questu, ma perchè a maiò parte di i prublemi chì avarianu i mobili di a casa pò esse salvati se scupertu prima.Hè più sicuru d'esse à a vista.


Tempu di post: 31-dic-2021